Qui el pot demanar?
S’entén per canvi de nom d’un contracte de subministrament, la realització
alhora de la baixa d’un abonat i la contractació d’un nou abonat del servei que
no comporti un canvi físic de les instal·lacions, de l’ús o naturalesa del
servei contractat. Així doncs, només podrà demanar el canvi de nom el mateix
abonat o persona expressament autoritzada a fer-ho.
On es pot demanar ?
Al servei d’atenció a l’usuari de
Figueres de Serveis SA
Documentació necessària
Abonat antic
- Document d’identitat de l’abonat, o autorització per escrit d’aquest o
declaració jurada de capacitat per fer-ho.
- Acreditació d’haver pagat l’últim període facturat.
- Lectura actual del seu comptador.
Prèviament caldrà la liquidació prèvia de factures impagades, si n’hi ha.
Nou abonat
- Document identificatiu de la persona o entitat sol·licitant.
- Dades de la domiciliació bancària.
- Si es local comercial o indústria, la llicència d’obertura municipal.
- Domicili als efectes de notificacions.
- Cèdula d’habitabilitat ( Llei 18/2008 de 28 de desembre Generalitat de Catalunya
).
Quina documentació ha de rebre el sol·licitant ?
El sol·licitant ha de rebre la documentació corresponent a una baixa i a una
alta de servei.
Si teniu qualsevol dubte truqueu al telèfon
972 510 412 o bé envieu un correu a